sobota, 12 stycznia 2019

Wojownicy i Rycerze część druga

Cześć!

To mój pierwszy post w Roku Świni 2019, dacie wiarę?

Powodem tak długiej przerwy, była, standardowo, chęć odpoczynku, potem niespodziewane zwolnienie łącza Internetu. Potem nastąpiły święta, w związku z czym nie miałam jak złożyć Wam życzeń… -_-

Na czym mi minęły Święta?
Spędziłam je na oglądaniu filmów i czytaniu. No i oczywiście podziwianiu sztucznych ogni w 1 stycznia.

Miałam dość czasu, aby pomyśleć o tym, co by tutaj wstawić. Długo się do tego zbierałam. Aż w końcu...
A więc, następni w kolejce będą wojownicy. Zapraszam!














 
Mam nadzieję, że wraz z tymże postem trochę się rozbudzę na przyszłość ^-^ A jak tam u Was?
Spóźnionego Szczęśliwego Nowego Roku!


sobota, 17 listopada 2018

Magiczne Koty część trzecia

Oto i kolejny obiecany wpis ;)

Jeśli jest tutaj jakiś miłośnik mruczków, nie zawiedzie się ;P
Zapraszam do oglądania!













 
Tradycyjnie, zachęcam do komentowania i pisania, czy jest jeszcze coś, co mogłabym wstawić. Kontynuację, czy coś nowego? ;)


Nimfy część czwarta


Już otrząsnęłam się z mrocznego klimatu i wracamy do weselszej tematyki.
Tak jak zapowiadałam, będą dwie notki z obrazkami.
Tutaj postanowiłam wstawić nimfy – dawno ich nie było, a tak się składa, że to już czwarta część.
















KRÓTKIE OGŁOSZENIE O WPISACH

Witajcie!

Ze względu na dość mocny pocisk pomysłów w ten weekend obiecałam Wam – po ostatnich dwóch, mrocznych wpisach – nieco weselszą tematykę posta.
Otóż postanowiłam w ten dzień wstawić dwa posty (właściwie trzy xD, hehe, ten informacyjny zresztą).
Ciąg dalszy w kolejnych wpisach.

piątek, 9 listopada 2018

Nekromanci

Cześć!

Obiecałam weselszy post, no ale tak się złożyło, że ten klimat Halloween mnie samej jeszcze nie opuszcza.
Dlaczego?
Sama nie wiem.
Jakoś tak głupio mi było po cmentarzu wstawiać jednorożce, elfy czy smoki – pojawią się później, jeść nie wołają xD
Tymczasem odkryłam że mam bardzo dużo obrazków z tematyk, które jak dotąd nie miały okazji pojawić się na blogu.
Nekromantów pamięta ktoś?
No właśnie.
Dlatego więc dziś poświęcę im ten post.











Bardzo jestem ciekawa Waszych planów na weekend, zwłaszcza że jest on przedłużony, aż do 12 listopada. Wiecie, 100-lecie odzyskania niepodległości nie zdarza się codziennie. Dopiero teraz sobie uświadomiłam, że nasz kraj wcale nie jest taki stary, jak mogłoby się wydawać. Szerszą historię mają Japonia i Chiny – ale to już wiadomo, swoją drogą.

Nie mam planów na weekend, haha xD.
A Wy może coś planujecie?
Do następnego postu! :*



wtorek, 30 października 2018

Cemetery Fantasy część druga

Cześć!

W związku z tym, że niebawem Halloween, chciałabym na blogu wstawić notkę tematyczną. W takich chwilach, kiedy praktycznie jesteśmy w trakcie omawiania tego święta oraz zbliżających się Zaduszków a także Wszystkich Świętych, postanowiłam iść za ciosem. Dokładnie tak…

Zdaję sobie sprawę, że ostatnio jakoś nie mogę zebrać się do postów luźniejszych. Dopiero co nadrabiałam serię na blogu.
A obecnie wydaje mi się, że minęły wieki, odkąd cokolwiek ruszyłam w tym kierunku.
Czasami po prostu nie chce mi się logować do Bloggera i wtedy urzęduję na Google+, albo czytam obserwowane blogi. I dużo książek. Naprawdę dużo.
Obecnie czytam ,,Pana Lodowego Ogrodu” (doczekałam się własnego egzemplarza – sorry, EGZEMPLARZY) i mam sporo czasu – od jutra sporo czasu – aby nadrobić jakieś fajne filmy.
I tak, 29 września obejrzałam swój ostatni film – od wczoraj pobrałam sobie z Youtube'a 9 filmów (w tym całą serię ,,Policyjnej Opowieści” i ,,Mojego brata, Bruce'a Lee”).
Mam jeszcze w planach inne filmy, ale te już muszą być pobrane przez kogoś innego, gdyż nie umiem pobierać z cda.

Rozgadałam się…



Co powiecie na cmentarz?…
To znaczy, no wiecie… grafiki?
W końcu zbliża się Dzień Zaduszny.














 
Następny post będzie może… weselszy?
Takie jakieś myśli mnie naszły.
Koniecznie dajcie znać, co sądzicie o tematyce.
Wiem, że dynie i duchy lepiej by pasowały, ale nie miałam czasu, żeby ich wyszukać.
Myślę, że jednak nie odbiegłam zbytnio od tematu.
To wszystko, co udało mi się przyszykować na dziś.
Trzymajcie się, do następnego :* ;*