sobota, 3 stycznia 2015

Magiczne Konie

Witam zgromadzonych!

Po krótkim wczorajszym podsumowaniu, czas z kopyta rozpocząć nowy rozdział w Dziwnym Świecie...
Kurde... napisałam z kopyta?
No, dobra, ujdzie.
Dzisiaj mam dla Was magiczne rumaki. 
Oczywiście, będą też jednorożce i pegazy w następnych odsłonach... lecz to dopiero początek niespodzianek, które dla Was naszykowałam.
W tym roku z pewnością Dziwny Świat nabierze kształtu... Będzie bardziej magiczny, mroczny i tajemniczy... yeess... (tekst Davida Kaye z kanadyjskiego serialu).
Z pewnością znajdzie się też miejsce na science fiction.
Zachęcam do śledzenia bloga!



No i może coś do posłuchania dla odmiany:


To już (na razie) wszystko.
 
Do następnej!


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam magiczne koniec. Te arty są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne małe zmiany - jak narazie widzę wydłużoną i ulepszoną playlistę. Zakochałam się w Nightingale ;). Czekam na kolejną notkę i następny rozdział. Vaavi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham konie ;) To jedyna zaraz po wilkach i kotach zwierzęta, które toleruję. Bardzo fajna piosenka ;) Pozdrawiam.

    my-magic-forest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podtwierdzam, są rzeczywiście godne szacunku, jak wszystkie zresztą stworzenia.

      Usuń
  4. Cudne. Podobają mi się zwłaszcza w tym ognistym zestawieniu.

    http://r-rock-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam - przepraszam, raczej - ubóstwiam.

      Usuń
  5. magiczne :) bardzo mi się podoba!!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kopyta hehe - trafnie napisane :)
    Piękne konie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie było trudno znaleźć - jak dla mnie ;D

      Usuń
  7. Konie są piękne. Najbardziej mi się podoba pierwszy, te z rydwanami i ostatni Ciekawe zestawienie muzyczne. Maxuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat przy publikowaniu komka wyświetlił mi się wyraz horse do przepisania XD. Maxuka

      Usuń
  8. Śliczna galeria z koniami, jest naprawdę niesamowita. Sara Sarenka

    OdpowiedzUsuń
  9. Megapiękne ;-). Właśnie takich artow szukałem

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są, najbardziej podoba mi się ten w śniegu *-*
    Mój blog-kliik!

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)