niedziela, 6 września 2015

Smoczy Jeźdzcy

Hej!

To już kolejny post w nowym miesiącu i znowu podążamy za nową tematyką.
Oczywiście takowa zalicza się do fantastyki.
Bardzo się cieszę, że poprzednia notka Wam się spodobała.
Dzisiaj dam Wam coś bardziej złożonego – mianowicie smoczych jeźdźców.
Samych smoków zestawiłam już cztery odsłony, i spodziewajcie się wobec tego następnych :)











Myślę, że to będzie na tyle, co do jeźdzców.
Niedługo będzie następna notka, dla urozmaicenia rozrywki dla Was :)

Trzymajcie się do następnej!


2 komentarze:

  1. Ale fajne obrazki :) Najbardziej podoba mi się szósty- jest taki...niepokojący :) Czekam na kolejnego posta z tej tematyki i pozdrawiam :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za blog! Bardzo lubię takie obrazki, wydają mi się niesłychanie inspirujące. Mogę tak sobie patrzeć i patrzeć i się zachwycać...

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)