środa, 8 lipca 2015

World Of Graphic Arts {#6}: Aurora Wings część trzecia

Hej!

Powracam z większym optymizmem, nie mylicie się!
Chociaż moje ostatnie dni były ciężkie, ja jak zwykle dziwię się, czemu po takich ekstazach jeszcze żyję ;P
Postanowiłam wstać na nogi i coś tu wreszcie wstawić – dziś będzie po raz kolejny kontynuacja grafik z jednego tematu, czyli tego, co już w zasadzie było.
Dzisiaj znowu, o ile się nie mylę, kilka notek jednego dnia, za to tematyka jedna (nie licząc wilków) – za cel obrałam sobie Aurorę Wings.
Jak wspominałam w poprzednich dwóch pościkach o jej twórczości, nie było o niej konkretnych informacji – trudno, nie ma – to nie ma.
Sądzę, że nie należy się tym przejmować, bo już mniej więcej wiadomo, co reprezentują jej prace.
Głównie była to Azja i takie sobie sprawy, ale jak odkryłam, prace tej artystki mogą podchodzić pod zupełnie inny klimat, o czym się zresztą niebawem przekonacie.
Zaczynamy:










Trochę gotyku nie zaszkodzi ^^




Poniżej kilka takich szkiców, jak dla mnie, idealne na kolorowanki ^^:





Wiem, jestem za stara na kolorowanki *_*

Hehe, mi to odpowiada, nie wiem, jak Wy.
Czy podobają Wam się takie posty?
Zapraszam serdecznie do otwartej dyskusji.
Każdy komentarz się liczy!

Pozdrawiam ciepło ;* ;* ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)