poniedziałek, 6 lipca 2015

Indie część trzecia

Hej, hej…

Tu znowu ja.
Jak już mówiłam, mam wenę na pisanie.
Ten post będzie jednakże dość szybki, gdyż niewiele wiem, szczerze powiedziawszy o zadanej tematyce… taka jestem przygotowana.
No ale, nic. Nie jestem pewna, czy ktoś z Was będzie chciał komentować dwa posty o tej samej tematyce, ale cóż…

Wstawię znowu Indie, dla odświeżenia.

Myślę, że nie będzie to długa notka.
Sama nie mam tymczasowo pomysłu, a wszelkie zamówienia będą musiały poczekać. Niezmiernie mi przykro z tego powodu i wstyd.
Mam nadzieję jednak, że to Was nie zraża.












To już naprawdę wszystko na dziś.
Takie jakieś spontaniczne te notki.
Przez wczorajszy upał nie mam humoru na przykładanie się do postów (zwłaszcza, że po południu będzie u mnie burza). Wybaczcie…

Pozostawiam Was więc z tym postem i życzę ciepłych wakacji (chociaż jeszcze się odezwę, z pewnością).

Pozdrawiam ;* ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)