sobota, 8 sierpnia 2015

Anioły część trzecia

Hej…

Sama nie wiedziałam, czy opłaca się wstawiać nową tematykę.
Postanowiłam zatem, że będzie kolejna (trzecia) część aniołów, nie taka zresztą zła, mam nadzieję.
W najbliższym czasie planuję przejrzeć sobie dyskografię Linkinów (Linkin Park) i coś niecoś ściągnąć. Ciągnie mnie ostatnio do takiej właśnie mieszanej muzyki.











Myślę, że galeria poniekąd Wam się spodoba, o ile jeszcze ją przejrzycie.
Ostatni porządny post z galerią ujawnił się trzeciego sierpnia, a widać już wyraźnie, że wakacje przysłużyły Dziwnemu Światu – a jedynie od Waszych komentarzy zależy, czy będzie równie dobrze funkcjonował w późniejszych okresach.
Dzisiejsza galeria taka sobie na luzie, gdyż nie ma jakiegoś specjalnego przedłużenia, a może to z lenistwa? ;>
Nie wiem.
W każdym bądź razie, mam w planach do wstawienia kotołaki, ale w związku z tym, że najprawdopodobniej będzie to dłuższy post, odkładam na razie jego zrealizowanie na później. Tak samo jestem zmuszona odłożyć pierwszy post z serii Dziwnego Świata Uczuć i Myśli.

Zobaczę, czy później uda mi się go zrealizować.
Do zobaczenia i trzymajcie się na najwyższym stopniu energii!



2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie obrazki :) Bardzo lubię je przeglądać na twoim blogu :) A najbardziej podoba mi się szósty :D /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju obrazki świetne. Z resztą blog też. Pierwszy raz jestem i podoba mi się strasznie! :)
    Pozdrawiam -> foch4ever.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)