sobota, 12 grudnia 2015

World Of Graphic Arts {#13}: Robert DeJesus część druga

Witam ponownie!

Grzebiąc po listach postów w Bloggerze, zorientowałam się, że całkiem dawno nie było jakiegoś artysty-graficiarza.
Teraz, gdy siedzę przed kompem i nikt mi nie przeszkadza, mogę wreszcie nadgonić zaległości.
Sądzę, że najlepszy na tą chwilę będzie Robert DeJesus, którego wcześniejsze prace zestawiłam tutaj.
A więc, jak już wielokrotnie podkreślałam, każdy grafik, obrazek, czy dzieło sztuki zestawiam specjalnie dla Was :)

Miłego odbioru!









I jak tam z wrażeniami :)?


4 komentarze:

  1. Niesamowite są prace tego artysty! Potrafi zwykłych ludzi narysować w sposób niebanalny i ciekawy :) Podziwiam :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no! Przyznam, że Robert genialnie rysuje. Marzy mi się, żeby narysował też mnie, to powiesiłbym ten obraz na ścianie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, rzeczywiście bardzo, bardzo ładnie! Chwyta się szczegółu i eksploatuje go do przesady, nadając rysunkom i postaciom unikalny charakter! :O

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)