środa, 18 stycznia 2017

Wojownicy, Rycerze część druga

Witam!

Wena gości u mnie niewątpliwie.
Aktualnie nie mogę nic zrobić innego, jak narobić serie, które są na blogu.
Takiego farta do pisania, to nie miałam jeszcze nigdy…
Z utęsknieniem czekam na wiosnę, a Wy?

Dzisiaj postanowiłam dość spontanicznie napisać tutaj – już raz zdarzało mi się pisać kilka razy na dzień – po dwa, trzy posty.
Cóż, obserwując stan Archiwum zmuszona jestem stwierdzić, że tak dużo postów, jak obecnie, to jeszcze nigdy nie napisałam.
Podsumuwując: obecny post nosi numerek 246.
Na zawieszonym blogu-opowiadaniu napisałam w sumie 94 posty.
Blog próbny obfituje w 7 postów.
Twórczość ma już 4 posty.
W sumie: w całej mojej karierze blogowej napisałam 351 postów.
Ta liczba ciągle będzie rosnąć.
Nie rzucim bloga, skąd mój fart! ^.^

Dzisiaj, jak wspominałam, chciałam się przede wszystkim zaopiekować kontynuacją serii.
W tej będzie kontynuacja galerii wojowników, a w następnej kolejny odcinek Twórców Historii Fantasy.

Serii należy się mocne podciągnięcie, nie powiem.
Zatem, zapraszam na oba posty!










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)