środa, 13 września 2017

Cyberpunk część czwarta

Witam po przerwie!

Jak można się było domyśleć, ciągle jeszcze potrzebuję czasu, by się zebrać.
Niby nie mam wiele obowiązków, ale zmęczenie dopada każdego.
Obiecałam, więc ożywiam blog.
Narazie nie mam koncepcji na Twórczość, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Czuję, że potrzebuję więcej czasu, przemyśleń…
Kurde, miałam se pobrać film, próbowałam dwa razy i za każdym urywało film po 20 minutach… Muszę pogrzebać na innych stronach, chociaż przypuszczam, że jestem skazana na Chomika.

No, ale dość o tym rzępoleniu.

Posiedziałam trochę na necie i mam pomysł na kolejną galerię.
Dawno nie było obrazków cyberpunkowych, więc dziś będą.
Mam kręcioła na punkcie cyberpunku… dosłownie.
Rajcuje mnie on bardziej nawet niż steampunk.
Chyba dlatego, że w pewnym sensie pasjonuję się tajemnicą przyszłości… :)

Życzę miłego oglądania!













Ostatnimi czasy buszowałam po Youtubie i konwertowałam utwory. Nie chciało mi się blogować.
Wiem, że i tak posty nie piszą się u mnie codziennie, ale cóż… obowiązki, to obowiązki.
I to by było na tyle z tego, co na dziś. Przepraszam za takie masło, zamiast ciekawego postu, ale spójrzta na godzinę dodania postu – widzita?
A ja na rano do szkoły *-*
Oświadczam, że jestem nadal aktywna na blogu, będę pisać.
Dziękuję, że dotrwaliście do końca.
Hej ^3^




3 komentarze:

  1. Bardzo lubię te galerie cyberpunkowe :D Proszę o więcej!
    Ja niedawno zgrałam sobie z YT wszystkie moje najulubieńsze filmiki XD Trochę się tego uzbierało. Najczęściej to były takie stare przeróbki anime (te od NordicRraven to już klasyka).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że wróciłaś do swojej dawnej formy pisania postów! Cieszy mnie to bardzo i czekam na więcej :) W tej galerii najbardziej przypadł mi do gustu ostatni obrazek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa galeria :)
    Cyberpunk ma swoją tajemniczą magię, którą rozumie chyba każdy fan science-fiction. Mnie ta tematyka niezmiennie kojarzy się dwoma filmami: ,,Blade runnerem" i ,,Ghost in the shell".
    Ostatnio wyszła bardzo ciekawa cyberpunkowa gra z Rutgerem Hauerem w roli głównej, wydana przez polskie studio i dziejąca się w Krakowie. Może będziesz zainteresowana http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=31468

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)