niedziela, 14 października 2018

World Of Graphic Arts {#20}: Angela Rizza część czwarta

Witajcie!

Przeglądając opublikowane posty, ze zgrzytem zauważyłam, że dość dawno nie było serii ,,World Of Art”.
Głupio mi, że jak dotąd nie zwróciłam na to uwagi.
No więc chciałam niniejszym nadrobić nieco zszarganą w czasie serię.
TAG-ów też nie robiłam dawno, oj dawno i nie wiem, czy znajdzie się ktoś, kto byłby chętny do nominacji.
Ale się zobaczy.
Tymczasem z wielką skruchą przepraszam za tą długą przerwę.
Dzisiaj kontynuuję prace Angelii Rizzy.
Jak dobrze pamiętacie, graficiarskie po troszemu prace artystki mocno opierają się na baśniowej tematyce.
















 
Jak widać, styl nadal trzyma się w baśniowych klimatach.
Mi się ogromnie podobają. Piszcie koniecznie, które najlepiej nadawałyby się na tapetę ;P
Do napisania!







1 komentarz:

  1. Jejku, ale piękne rysunki! Ona ma naprawdę ogromny talent!
    Jak dla mnie rysunek z kobietą i okręgiem ptaków wokół niej najlepiej nadaje się na tapetę na telefon :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)