piątek, 9 listopada 2018

Nekromanci

Cześć!

Obiecałam weselszy post, no ale tak się złożyło, że ten klimat Halloween mnie samej jeszcze nie opuszcza.
Dlaczego?
Sama nie wiem.
Jakoś tak głupio mi było po cmentarzu wstawiać jednorożce, elfy czy smoki – pojawią się później, jeść nie wołają xD
Tymczasem odkryłam że mam bardzo dużo obrazków z tematyk, które jak dotąd nie miały okazji pojawić się na blogu.
Nekromantów pamięta ktoś?
No właśnie.
Dlatego więc dziś poświęcę im ten post.











Bardzo jestem ciekawa Waszych planów na weekend, zwłaszcza że jest on przedłużony, aż do 12 listopada. Wiecie, 100-lecie odzyskania niepodległości nie zdarza się codziennie. Dopiero teraz sobie uświadomiłam, że nasz kraj wcale nie jest taki stary, jak mogłoby się wydawać. Szerszą historię mają Japonia i Chiny – ale to już wiadomo, swoją drogą.

Nie mam planów na weekend, haha xD.
A Wy może coś planujecie?
Do następnego postu! :*



1 komentarz:

  1. Plany na weekend? Mechanika i geometriaw wykreslna. Swoją drogą na historii architektury mówiliśmy o Mezopotamii , Egipcie a Japonia i Chiny są pomijane - bezsens . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)