niedziela, 31 marca 2019

Kosmici część czwarta + Mój autorski rysunek

Witam serdecznie!

Coraz bardziej czuć wiosnę.
Nic dziwnego, niedługo (już jutro) zacznie się kwiecień, więc będzie to z pewnością czas większej energii.
O ile się nie mylę, niniejsza niedziela będzie tą ostatnią, kiedy stosujemy zmianę czasu. Zagłębiając się w temat, można jednak zauważyć, że decyzja ta może jednak potrwać aż do 2021 roku. Jedni są za, inni argumentują, że nagłe zmiany w zegarze biologicznym mogą się odbić na zdrowiu. Czy rzeczywiście ta niedziela będzie ostatnią w tym roku, kiedy przestawiamy zegarki?
Z pewnością nie.
Ja mam, szczerze powiedziawszy, mieszane uczucia. A Wy, jak sądzicie?

Dzisiaj tematem postu będą kosmici, już czwarta część. Nie jestem w stanie obecnie wyszukać tematycznych obrazków, co do hasła ,,wiosna”, bo uznałam, że wyczerpałam limit.
Postanowiłam zatem skupić się na kontynuowaniu serii, której jakiś czas nie było. Myślę, że to dobra decyzja.














Poniżej, rysunek kosmity rasy Szarak mojego autorstwa (wykonany co najmniej kilka lat temu, zdjęcie też niedzisiejsze):



 
Zbliżenie na mordkę:


A może uważacie, że poprzedni post był lepszy?
Cóż, ja obecnie wrzucam na świeżo, co mi pierwsze przyszło do głowy. Jeszcze mam sporo innych obrazków, niekoniecznie w tej tematyce – mam serio, naprawdę różne i co za tym idzie, od groma folderów na nie, więc jest szansa, że się nie gubię w tym wszystkim.
Jestem ogromnie ciekawa, czy wiosna już jest widoczna u Was na serio, bo u mnie (woj. łódzkie) już jakiś czas temu zaczęło wszystko kwitnąć.
A potem, jak w mordę strzelił, z górki do lata!
Jeszcze tylko trochę…

Buziaki i do następnego posta! ^3^



1 komentarz:

  1. Najbardziej podoba mi się chyba pierwsza i czwarta grafika od góry.

    Jednak coś mnie ciągnie do lat 60'.

    Twój rysunek jest całkiem niezły, tylko przydałoby mu się cieniowanie - jestem ciekawa, jak prezentowałby się po tym zabiegu.

    Cieszę się na wieść o zaprzestaniu zabawy w zmiany czasu - mój sen również. Nie będę już taka wytrącona, jeśli do tego dojdzie ewentualnie.

    Jak Ci mija kwiecień? Mam nadzieję, że masz choć trochę spokoju.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)