piątek, 23 stycznia 2015

World Of Graphic Arts {#3}: Olga Gromyko

 Witajcie!

Cieszy mnie fakt, że mam dzisiaj wenę twórczą.
Jest to fakt niepodważalny.
Zauważyłam, że z miesiąca na miesiąc jest coraz lepiej.
Dobrze jest mieć nadzieję, nawet w chwilach kryzysu...
Założę się, że Wy też tak uważacie.
Aż trudno mi uwierzyć w ten fakt, że jednak wszystko we świecie poszło do przodu, przede wszystkim technologia.
Chociaż... mnie jakoś nie szczególnie przekonują dotykowe telefony, MP4 i tym podobne.
Ja jestem duchem lat 90. i wszystkiego co tradycyjne... nie myślcie że chodzi mi o czarno-białą telewizję (głównie oglądam kolorową), muzykę typu Maryli Rodowicz (nie cierpię...) czy o inne tego typu rzeczy.
Ze starożytnych rzeczy lubię tylko mitologie i sztukę (tzn. rzeźby, malarstwo, itp.). Jak pewnie zauważyliście po kilku piosenkach wstawionych na bloga, ubóstwiam raczej rockowo-gotyckie klimaty, chociaż popu też słucham, no i rzecz jasna, metalu. 
Każdy ma jakieś swoje zainteresowania, gusta muzyczne i tego typu koniki ;).
Dzisiaj chciałabym, abyśmy rozpoczęli jakąś artystyczną tematykę.
Szukałam jej długo w polskim Internecie, a znalazłam... w Runecie.
Jestem w szoku, że polski Internet jest tak ubogi w fajne rzeczy – no może prócz stronki Świat Obrazków, ale ja wyskrobuję stamtąd arty w ostateczności, kiedy naprawdę nic innego nie ma. A niektóre obrazki fantasy z Runetu są naprawdę fajne, chociaż szukam też tematyk w innych językach – głównie w angielskim i innych z grupy słowiańskiej.
A Wy, jak sądzicie?
No więc dzisiaj mam dla Was Olgę Gromyko (niestety nie posiadam o niej informacji, z tego względu, że nie było rosyjskiej Wikipedii o niej – wybaczcie...).
Poruszajcie temat nie tylko obrazków!










Jeszcze może jakaś melodyja ;)
UWAGA! Ktoś z Was może ją znać...



To już wszystko na dzisiaj.
Taki sobie zestaw, niczego sobie...
Każdy mógł na to wpaść hehe ;D
Ogółem, wpierw chciałam, aby notka miała temat związany z jakimiś stworami albo magicznymi stworzeniami, ale tak się wciągnęłam, że nie wiem, jak ja z tego wybrnę...
Czekam na opinie.
Proszę, napiszcie coś więcej niż ,,Ładne obrazki” czy ,,Ciekawy zestaw”. Ważne jest, aby potrafić wykreować swoją opinię.
Było bardzo miło.
Proszę o szczere, uczciwe komentarze odnośnie całości!

4 komentarze:

  1. Masz ciekawego bloga! Lubię tu zaglądać, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam bladego kim jest ta Olga... Natomiast obrazki bardzo ładne i w bardzo dobrej jakości. No i na koniec Nightwish^^ Bardzo lubię ten zespół. Lubię mimo to, że według mnie jest jednym z tzw. "zespołów jednej piosenki". Kilka utworów mają naprawdę cudownych np. "Amaranth", a reszta to takie 'pitu, pitu" jak ja to określam. Post idealny ;)

    my-magic-forest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię mitologię i nie cierpię Marylki ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki są zjawiskowe, nigdy nie byłam za dobra z ruska więc nawet jeśli Runet to rosyjski net, to i tak nie wchodzę. Piosenka jest bardzo fajna - ta, do notki. Tworzy taki ciekawy klimat. Muzyka w tle też pozytywnie powala - podobają mi się numery 1., 2., ., 6., 9., 13., i 14. Masz ciekawy gust muzyczny.

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)