czwartek, 24 marca 2016

Feniksy

Witam ponownie!

Bardzo się cieszę, że miałam odwagę wrócić :)
Na dzisiaj naszykowałam dwie notki, mam nadzieję, że się spodobają :)

W niniejszej będą feniksy – najbardziej pasują do tego okresu.
Pytacie dlaczego?
Ponieważ mają zdolność odrodzenia się – nie bez powodu mówi się, że ktoś powstaje (psychicznie) jak feniks z popiołów. 
Feniksy są obecne w mitologii greckiej. W wielu utworach literackich ich łzy mają uzdrawiającą moc, posiadają niezwykłą siłę do unoszenia w swych szponach ogromnych ciężarów. Przez wiele ludów było uważane za stworzenie święte.
Tak jak feniks odradza się co 300 lub 500 lat, tak samo przyroda odradza się co roku na wiosnę.












 Jeśli chodzi o moje gusta, najbardziej podoba mi się (od góry): drugi, czwarty, piąty, siódmy, ósmy, dziewiąty i dziesiąty (ostatni). A Wam które się podobają?
Śmiało wybierać na tapetę :)



1 komentarz:

  1. O, uwielbiam feniksy! Chcę mieć jednego wytatuowane na plecach. Ostatni podoba mi się najbardziej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)