środa, 24 sierpnia 2016

Magiczne Konie część czwarta

Witam serdecznie!

Niniejszy post powstaje z doskoku.
Tak się składa, że mam energię na pisanie :)
Po nieco wakacyjno-przygodowym akcencie w poprzedniej notce, czas wstawić tu coś równie lekkiego i przyjemnego.
Mam też na uwadze, aby pouaktywniać serie postów, ale na to na razie nie mam czasu.
Tak więc przed Wami kolejna nieplanowalność, kolejny spontan i kolejne odejście od tematu.
Chwila… jakiego tematu?
Przecież, jakby nie patrzył, żadnego konkretnego tematu nie ma. Jeśli pod niniejszym postem zaobserwuję większą aktywność, wstawię tutaj coś ściślejszego.
No, ale do rzeczy.

Tak w ogóle już jakiś czas niosłam się z myślą, aby wstawić tu jakieś konie. Owszem, znalazłam je, lecz w większości się powtarzają. Taki niestety odgrzewany kotlet z ,,wczoraj” tylko sos ,,dzisiejszy”.
Ale mam nadzieję, że przypadnie do gustu. Kurczę, naprawdę nie wiem skąd u mnie w głowie kotlety z sosem ;P….










Jak mi się poszczęści w kreatywności, wstawię tutaj jeszcze w tym miesiącu coś jeszcze.
Tymczasem przepraszam za maślany post, no ale w końcu musiałam wstawić te rumaki… Następne obrazki może nie będą takie złe.

Ściskam, do następnego wpisu, Kochani!
P.S.: Jeśli lubicie urocze psiaki, zapraszam pod poprzedni post ;*


4 komentarze:

  1. Cześć,
    Powróciłam! Tyle czasu mi to zajęło, ale no...
    Przejdźmy do rzeczy:
    1. Obrazki są śliczne. Takie jakby..magiczne? Coś tajemniczego w sobie mają na pewno.
    2. Przypominają mi o filmie "Mustang z Dzikiej Doliny". Cudowny soundtrack, fabuła.
    Upodobałam sobie oryginalny, choć nasza rodzima wersja też nie jest zła.
    No i ten orzeł w jednej z kluczowych scen! Wspomnienia..

    Pozdrawiam cieplutko.
    PS: Widzę, że masz nawet utwór z tego filmu na swojej playliście. Punkt za to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę coś konkretnego tylko jeżeli opisuję wyjazd xD Świetne zdjęcia koni *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki są naprawdę klimatyczne.
    Czasami napisanie takiego misz masza jest dobre, o ile wykonanie nie jest zapchaj dziurą.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)