sobota, 7 stycznia 2017

Maskarada część druga

Jako że chciałam na koniec dzisiejszego dnia blogowego zrobić coś dla karnawałowego akcentu postanowiłam na czwartą notkę wstawić drugą część Maskarady.
Nie ma zbytnio dzisiejszego dnia głowy do wierszy, więc wybaczcie ;_;
Za to zapewniłam Wam należytej rozrywki (mam nadzieję)

*kurtyna w górę











 
Myślę, że starczy na dzisiaj. Nablogowałam się tyle, że teraz będzie mi się Blogosfera po nocy śniła ;D

Oczywiście, obiecuję, że wrócę w odpowiednim momencie – zadbam jeszcze o Was, nie bójcie się!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)