sobota, 12 stycznia 2019

Wojownicy i Rycerze część druga

Cześć!

To mój pierwszy post w Roku Świni 2019, dacie wiarę?

Powodem tak długiej przerwy, była, standardowo, chęć odpoczynku, potem niespodziewane zwolnienie łącza Internetu. Potem nastąpiły święta, w związku z czym nie miałam jak złożyć Wam życzeń… -_-

Na czym mi minęły Święta?
Spędziłam je na oglądaniu filmów i czytaniu. No i oczywiście podziwianiu sztucznych ogni w 1 stycznia.

Miałam dość czasu, aby pomyśleć o tym, co by tutaj wstawić. Długo się do tego zbierałam. Aż w końcu...
A więc, następni w kolejce będą wojownicy. Zapraszam!














 
Mam nadzieję, że wraz z tymże postem trochę się rozbudzę na przyszłość ^-^ A jak tam u Was?
Spóźnionego Szczęśliwego Nowego Roku!


1 komentarz:

  1. Szkoda, że Cię tak często nie ma.

    Pamiętam jeszcze Twojego bloga z początków blogowania. Oj pisało się, pisało...
    Jeśli chodzi o treść, to najbardziej podoba mi się bodajże 7. grafika od góry - klimaty fantasy najbardziej do mnie przemawiają.
    Mam nadzieję, że zarówno styczeń, jak i luty zaliczasz do pozytywów w tym roku.

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie! ♥

    https://babeczkazkruka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)