wtorek, 21 lipca 2015

,,Dziwny Świat Uczuć I Myśli'' - Ogłoszenie-wprowadzenie, zmiany i rozwój

Cześć!

Niniejszy post dość krótki (mam nadzieję, że się nie rozpiszę, jak to w moim zwyczaju), ale za to z pewnością kolejne ogłoszenie – jeśli chodzi o sprawy odległe od tematyki głównej bloga.

Jak zapewne się domyślacie, powstaje nowy dział i się nie mylicie.
Oczywiście nie zrezygnuję ze Spraw osobistych Dziwnego Świata, chociaż, jak już podkreślałam na wprowadzeniu serii, nie będzie ona duża, bo niewiele jest tematów dotyczących wyłącznie bloga, blogosfery i ogółem świata opisywanego w tym blogu.


Świat ten doskonale znacie i wydaje się Wam, że nie ma dla Was tajemnic, a jednak... niejednokrotnie Was zaskoczę ^^.
Lubię sprawiać niespodzianki i próbować czegoś nowego (nie rezygnując ze starych przyzwyczajeń, oczywiście), bo jak się zresztą dawno przekonałam osoby spod zodiaku Szczura lubią próbować czegoś nowego i urozmaicać coś, co jest dla innych oczywiste ^.^.

A propos wariacji...

Niniejsza seria, której jesteście świadkami narodzin o dźwięcznym tytule Dziwny Świat Uczuć I Myśli wprowadzi Was w tematy znane Wam chociażby z codziennego życia i postaram się pisać je tak, aby każdy mógł się wypowiedzieć.
Jak wiadomo, każdy ma odmienne zdanie na różne tematy, a jestem pewna, że każdy z Was chciałby podzielić się spostrzeżeniami.

Co zatem będzie zawierała?


Myślę Sądzę, że głównie przemyślenia.
Pomijając fakt, iż spodziewać się możecie szalonych wizji (jestem szalona, i nic co szalone, nie jest mi obce ;P), również w tej serii znajdziecie sposób, w jaki widzę dane sytuacje.
Dzisiejszy świat jest tak skonstruowany, że każdy widzi pewne rzeczy inaczej od reszty – taka jest moja myśl na tą serię.

Zawsze to będzie taka jakby odskocznia od głównego tematu.

Na chwilę obecną mam pomysł na jeden taki wpis, lecz nie jestem pewna, czy będzie Wam się chciało to czytać.

Wiem, że niektóre rzeczy powinnam była wstawić wcześniej, ale ja mam czasami taką jakby ,,blokadę kreatywności” dlatego te działy powstawały tak późno.
Co za tym idzie, chodzi też o moje doświadczenie w blogowaniu, które mimo wieku może nie jest wielkie, ale przynajmniej piszę (mam nadzieję) zrozumiałym dla Was językiem.


W takim razie, czekam na opinie.

Trzymajcie się i pamiętajcie: tylko wariaci są coś warci. Przeciętni ludzie nie powinni należeć do tego świata.

Takie jest moje zdanie.
(Nawet się nie rozpisałam *.*)
Trzymajcie się tam wszyscy ;* ;*


3 komentarze:

  1. Oj tam, nieważne, że pojawił się późno, ważne że się starasz i chcesz urozmaicać bloga. Bardzo ciekawy tytuł, swoją drogą ;). Rzeczywiście coraz bardziej mnie zaskakujesz (pozytywnie, hah).
    Demot mnie jak zwykle rozśmieszył, bo przeglądałam wszystkie, które wstawiałaś na blogu ;) - taka prawda ;D. Rzeczywiście robimy się bardziej zamerykanizowani Polacy ;P
    No ale co poradzić, niedługo cała polskość nam zginie przez tego Obamę ;P.

    Cały post-ogłoszenie wyszedł fajnie, treściwie, i wcale nie tak pusto - widać, że lubisz eksperymenty ;P.

    Pozdrawiam ciepło, Maxuka.

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem, ja już tak mam że lubię wymyślać wciąż coś nowego... ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. No, w takim bądź razie czekam na jakiś wpis z tej serii, chociaż fantastykę nadal wciągam jak tornado ;D

    Emil Srebrzyński

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)