11 lipca 2015

Sprawy osobiste Dziwnego Świata (Official Note #5): Post Informujący/Obs=Obs?

Hej…

Piszę kolejny post o luźnych wydarzeniach dotyczących mnie i bloga.
Co do mnie, mam się dobrze; zorganizowałam sobie jakoś ten czas.
To dziwne, że piszę ten post o tak wczesnej porze, ale zapewnie dlatego, że pewnie jeszcze nie zauważyliście zmiany w blogu (a raczej niewielu z Was, ale i tak wszystko przed Wami! ^^)
Po pierwsze, jak pisałam w poprzednim poście z serii Sprawy osobiste Dziwnego Świata  małe zmiany już były – chodziło o podzielenie kategorii znajdujących się pod Archiwum. Dzięki temu jednemu komentarzowi pod nim, poznałam, że warto było to zrobić.
Tym razem chciałam poruszyć temat dotyczący informacji dla Czytelnika znajdujących się na samym dole bloga, pod jego stroną główną.
Do napisania tych informacji skłonił mnie pewien komentarz, który w zasadzie nie różni się niczym od komentarzy bloggerek, których pierwszym komentarzem na cudzym blogu jest następujące zdanie:

Hej ;) Fajny blog, wpadnij do mnie (adres bloga tej osoby)
Obs=obs? Daj znać u mnie

albo jeszcze dopisek:

ja już ;*

Czy naprawdę ludzie oszaleli z tymi swoimi blogami?
Ja uważam, że bądź co bądź powinni się leczyć.
Wiem, że wielu bloggerów porusza tą kwestię, ale jak mnie to parę razy spotkało, postanowiłam to napisać.

Może jestem już trochę za stara na taki język bloggerowy, ale takie komentarze doprowadzają mnie do szału.
Czy naprawdę ci bloggerzy uważają to za fajne?
Czy naprawdę już mają za dużo obserwatorów i komci u siebie?
Ja sądzę, że tacy ludzie powinni się skontaktować w trybie natychmiastowym w kolejce do psychiatry…





Czy Wy też spotkaliście się z podobnym przypadkiem?
Wyraźcie się w komentarzach.
Jak zwykle, czekam i pozdrawiam :*










1 komentarz:

  1. Kiedyś prowadziłam bloga na Blogspocie i też dostawałam mnóstwo takich komentarzy. Również mi się to nie podobało i każdy taki usuwałam. Sądzę, że dzisiejsi blogerzy prowadzący działające na tych zasadach blogi mają - łagodnie mówiąc- wodę z mózgu ;P Maxuka

    OdpowiedzUsuń

* Każdy Twój komentarz jest dla mnie wsparciem i motywacją. Każdy Twój komentarz uświadamia mnie w przekonaniu, że to, co robię, nie schodzi na manowce :)

** Komentarze muszą być pisane cywilizowanym językiem, z szacunkiem do Stwórczyni Bloga - nie chcę jednak widzieć tu pokemonów i ich kumpli.

*** Staraj się aby Twoje komentarze były bardziej rozwinięte i nie ograniczały się do słów ,,Ładne obrazki/Cudny blog/Ładny blog”.

**** Jeśli trafiłeś tu tylko po to, aby się reklamować spamem, radzę porzucić ten pomysł - nie licz na to, że nabiję Ci statystykę. W moich zasadach blogowania liczy się uczciwość.

***** Zdarza się, że odpowiadam na Wasze komentarze. Może wywiązać się fajna dyskusja :)